HTML

This Is England...

Anglia. Tea. Fish. Chips. Bad weather. Mary Poppins. England.

Friss topikok

  • Donáth Anikó: Szia! Donáth Anikó vagyok. Először is bocsi, hogy így ismeretlenül írok Neked. Keresgéltem a net... (2008.04.16. 09:23) Minden most kezdődik el...
  • Kovács Ákos: Billy Idol egy király,és mint ember meg úgyis mint Rock sztár a példa képem.De a Depeche Mode-ot é... (2007.05.23. 11:26) Komoly-zene
  • Selion: Most már komolyan kellene ennem abból a hírneves kolbászból, vazze! :) (2007.04.18. 14:46) R007
  • ismeretlen olvaso: hi, nem ismerlek, te sem engem. véletlen találtam a blogodra. néha benézek. legközelebb az easy... (2007.04.17. 08:40) Csütörtök
  • Sinya: Majd akkor szólok az anyukámnak. Aztán viszem homokozóhoz...pörgősfodros (2007.04.16. 09:14) Péntek (13)

Linkblog

2007.04.23. 21:47 Sinja

WordPress és Én és új blog és új oldal és jajj...mi van mááár???

Hála Selion barátomnak, új helyre települök.
Úgysem Angliában vagyok, hát ez már nem This is England.
Megsirattam ezt a blogot, hisz lyan szép emlékek kötnek ide.
De tovább kell lépni...

Van néhány domain nevem tartalékban, amiket vagy semmire nem használtam, vagy csak kicsit használtam, vagy csak akartam használni.
Hát most használom az egyiket.

Ma estétől az új bejegyzések már ott érhetőek el!

A régieket megpróbálom átmenteni oda. Hátha megy.

Egy van. Mi van??? Egyetlenegy, hallod! - www.egy-one.hu

Jah igen. Ez a WordPress blogmotor szenzációs! Mindenkinek ajánlani tudom, aki olyan laikus ebben a témában, mint én. A profik úgy is ismerik

WordPress - www.word-press.hu

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://thie.blog.hu/api/trackback/id/tr9362607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása